huset fullt

Nu är det verkligen packat i detta hus. Sedan i söndags har vi haft två egyptier boende hos oss, några kompisar till mina sambos. I måndags kom Tareks flickvän och där trodde jag verkligen att vi packat in så många som möjligt i detta hus, men nej. Igår kom kom Mihn och Phongs syster med pojkvän. Egentligen stör det ju inte mig eftersom jag har ju endå mitt rum, men fem gäster är lite drygt. Men men, jag är ju inte hemma så mycket iaf. Igår skulle vi gå ut allihopa men det gick inte så bra. Eftersom Egypterna inte dricker ville dom gå direkt och dansa, vilket inte är så lätt en torsdagskväll vid tio. Så vi gick och kollade på en spelning istället sen vile alla gå hem. Vilket vi gjorde. Då la jg mig i sängen och frossade i mögelost och pepparkakor. Närstan en hel ost och ett halft pepparkakspaket i ett nafs. Vad sjutton är det för fel på mig. Ibland äcklar jag mig själv.
Men jag måste berätta om det absolut vidrigaste jag varit med om och det hände igår morse. Gick faktist upp i tid och duschade och sedan satte jag på mig ett par strumpbyxor. Satte mig sen i sängen och skrev ett litet blogginlägg om jag minns rätt men tyckte att något luktade. Gick ner och gjorde iordning frukost och sedan när jag satte mig igen känner jag att det fortarande luktar typ gammal spya, inser lite senare vad jag gjort. På julfesten förra veckan fick min kära kollega Armin i sig alldeles för mycket vodka shots vilket resulterade i att han satt vid ett bord och spydde i ca: en timme. Snäll som jag är gick jag ju och tittade till honom titt som tätt och eftersom mina skor var helt omöjliga så gick barfota några gånger. Och dom strumpbyxorna hade jag satt på mig. Mums Mums. FIck springa in i duschen och ta en dusch till med kväljningar.

Tror jg glömt att nämna att jag kom in på kandidat programmet i ekonomi i uppsala. kul att veta att man kommer in i alla fall

Kommentarer
Postat av: faster

gud vad du är äcklig.

grattis till antagningen.

vad det nu innebär?

unndrar en inte så insatt fasster.

kram vi syns snart

2008-12-12 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0