julfest

Julfesten var som julfester brukar vara. Ett jävla tjat om det månader i förväg, sen när kvällen med massa gratis drinkar kommer har man kul, men förväntingarna har blivit uppskruvade så man kan inte ha jätte kul. Dagen efter är det dock inte så många som minns hur kul dom hade det. Galna saker hände som att min assistent manager som är bög hånglade upp två icke-bög kollegor. Jag fick en kärleksförklaring av min 18-åring och gick hem bar fota i 2+ grader och regn. Anldningen till det var att mina nya fina, sköna skor inte går att använda med strumpbyxor. Var femte meter jag gick åkte remmarna i bak ner så jag tappade dem. Jätte praktiskt! Jag ramlade i en trapp(igen) på grund av de jävla skorna. Som tur är gick det inte lika illa men mer pinsamt i officiella sammanhang.




Sko-akuten





Mannen i randigt är min totalt galna assistent manager






Kommentarer
Postat av: Poke

Låter som en ordinär julfest fast utan slagsmål. ;-)

2008-12-05 @ 15:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0