julklappar

Igår var det julshopping som gällde. Drog med Emil till diverse butiker men det gick endå bättre efter han åkt hem för att leka duktig hemmafru. Dock så är det omöjligt för mig att köpa julklappar utan att köpa några till mig själv. Presenterna till mig själv blev filmer This Is England och så skulle jag köpa ny fondation, men köpte man Max Factor produkter för £15 så fick man en nessesär (ingen aning om hur det stavas) med massa produkter i. Men eftersom alla artiklar kostar strax under 10 eller 5 pund så var jag blev ju tvungen att handla för £20 pund. Kanske inte jätte ekonomiskt men gratisgrejer är endå alltid roligaste som finns. Avklarade över hälften av presenterna igår, så nu är det bara de svåraste kvar. Vissa blev jag sjukt nöjd med iaf. Tror jag är ledig imorgon med så fixa resten då. Sen har jag bara 1-2 lediga dagar kvar tills jag åker hem. Kan inte fatta att det går så himla fort :)
Nu ska jag snart gå upp, men ligger och drar mig för att det är så skönt. På kvällarna när jag ska förska sova så är sängen min värsta fiende, men på morgnarna är den min absolut bästa vän i hela världen. Fanny sov här inatt, vi åt massa flottig plockmat igår kväll och drack massa Cola och kollade på Tomten är far till alla barnen och Sunes Sommar. Skulle äta pepparkakor med mögelost också men det blev lite för mycket. Är nog därför jag har så ont i magen nu..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,bara 10 dagar kvar, jag längtar. puss o kram mor

2008-12-11 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0