Bebisar och Bloc Party

Kom på idag att jag inte skrivit något på ett bra tag. Egentligen så har det väl inte hänt allt för mycket spännande under den tiden. Måndagsmorgonen var dock väldigt utblidande. Min helt galne assistant manager som är gift har under veckan före inte kunnat sluta pratat om en man som han förälskat sig i. Och det första och enda man får höra under första timmen är ALLT om den föregående kvällen när han tydligen haft väldigt intimt och intensivt umgäng med sin nye pojke medans hans man tydligen tittat på. Jag kan lova att man vill höra allt utom det en regnig måndagsmorgon klockan åtta. Det roliga är att han kan inte hålla tyst heller. Han är som ett litet barn och bara måste berätta allt hela tiden, speciellt sådant som är tabu. Men jag slapp i alla fall förolämpningarna den dagen. Som att mina bröst är två stekta ägg, att jag stinker surströmming, frågar om jag bara pratar ett språk(svenska) osv osv. Men jag tycker om honom endå.

Igår var en ganska hemsk och konstig dag. Kände mig väldigt ledsen och lite deprimerad när jag vaknade och det blev inte bättre av att jag satt fast i ett tåg i underjorden närmare en halvtimme på väg till jobbet. Men efter någon timme började det klarna anledningen att jag var så nere. Drömde på morgonen att jag hade en lite negerbebis. Han var hur söt som helst och jag låg och sov och gosade på min mage. Man kan ju undra vem pappan var men det framgick aldrig. Men hur som helst så försvann min bebis, antingen dog den eller så blev den bortrövad, det kommer jag inte ihåg. Men jag blev jätte ledsen i alla fall och det var den känslan som jag vaknade med, sen gick jag och saknade min bebis hela dagen. Hur sjukt är inte det??? Fick säga till mig själv flera gången under dagen "Emilie, du har aldrig haft någon bebis så du kan inte vara ledsen". Väldigt konstigt hur man fungerar egentligen.

Ikväll ska jag gå och kolla på Minh, min sambos, spelning på Hoxton Bar & Grill. Han spelar nu med en ny talang som heter Tommy Sparks. Men det coolaste av allt är att dom ska vara förband åt Bloc Party i januari. BLOC PARTY! det är ju helt galet stort, men jag är mer exalterad än vad Minh är. Men Bloc Party är ett av mina absoluta favoritband och min kompis ska spela med dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0