namnsdag.

Idag har tydligen jag, drottningenm mormor och Elvie namnsdag. Farmor ringde precis och grattade mig. Jag lyckas aldrig hålla reda på sådant. Igår låg jag i soffan hela dagen, utslagen och febrig. Ingen feber idag men fortfarande ont i varenda körtel och muskel så höll mig hemma idag också. Kände dock att lite frisk luft behövdes så jag tog en frukost/lunch med Agnes i angel vid halv fem. Våra dygnsrytmer är fantastiska. Ska väl snart traska iväg med Duc och försöka hitta något att laga till middag. Mina pengar börjar sina eftersom jag lånat ut sammanlagt ca: 1000kr till vänner som jag inte fått tillbaka, vilket jag är lite irriterad på. Lånar man pengar så betalar man tillbaka när man får lön innan man gjort slut på dem igen. men men får väl se det som sparande till nästa månad då julklappa ska inhandlas. Lovade farmor att jag skulle skriva en önskelista, tror jag publicerar den här på bloggen om någon dag. Lite tråkigt att man blivit stor. När man passerat 20års-strecket är man liksom inte lika prioriterad på julen längre. Men men det är roligare också eftersom man faktist själv har pengar att spendera på julklappar. Nästa helg börjar julshoppingen,då lönen kommer. Ska även ta mig till IKEA och köpa glögg och adventsljusstake. Pappa sa att han skulle ta med sig pepparkaksdeg när han kommer ikväll, sen ska jag även försöka göra lite lussebullar. Det svåra är att dom inte har normal jäst här, men min huskock får hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: faster

grattis grattis drottningen på namsdagen

många kramar fster

2008-11-19 @ 19:57:08
Postat av: Emilie

tack tack ;)

2008-11-19 @ 20:30:25
URL: http://backtothebigcity.blogg.se/
Postat av: emmy

haha jag och sara gjorde ju lussebullar förra året utan vare sig riktig jäst eller malen saffran. men goa blev dom! sen tog pakistanierna ut dom ur frysen för att de inte fick plats. det enda vi hade i frysen - förstört! fan jag saknar london.

advent hos er i archway förra året.. ser att julgranen hänger med! :) jävligt snygg header eller vad det heter förresten.

GAAH jag saknar london! fikor i primrose.. everything!

2008-11-19 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0