negerbollar

Igår var det utgång med Agnes, Nicola och Robbie. Det var kul och en del överraskande saker hände som jag inte tänker skriva här. Några utvalda kan få veta om de frågar ;) Har varit ledig idag och bara hängt hemma. Sedan jag flyttade har jag blivit så tråkig. Trivs så bra hemma att jag inte orkar ta mig någonstans utan sitter hemma på mina lediga dagar. Grabbarna har dragit till Danmark nu för att avsluta sitt album.  Här kan ni lyssna lite på deras band Ignug.
Duc, Chaus bror ska bo här med mig istället i tå veckor tills de andra kommer tillbaka, så jag är inte helt ensam men har hunnit bli van att ha massa folk omkring sig hela tiden. Ikväll bakar vi chokladbollar och lagar kyckling och ska kolla på Sunes Sommar. Får se hur lyckat det blir utan dansk text, men det är ju inte så avancerad humor direkt. Tänkte lägga upp lite bilder på mitt hem men Agnes fick med sig min kamera inatt så det får bli en annan gång. På onsdag kommer pappa och på torsdag blir det dubbla spelningar med The Kills vid sju och Pappa och Mikes spelning vid elva. Kommer bli en mycket bra kväll känner jag på mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa Wakie

okej, det är väll lugnt att du är bekväm och drar runt hemma, men på nyår förväntar jag mig storslaget!

btw är chiliraparna borta?

kyzz

2008-11-20 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0