beslutsångest och tandvärk

Igår åkte Lina hem och livet går tillbaka till det vavliga igen. Varit jättemysigt när hon varit här och ja tog bara en dag semester men det känns som jag varit ledig i en vecka. Har bara jobbat två dagar av sex och är ledig idag igen. Tyvärr så blir det en ganska tråkig ledig dag eftersom ingen annan som jag känner är ledig och det är sista dagarna innan lön. Dessutom vaknade jag av att det dånade i hela huset och Kuh kom inspringande i mitt rum. Tydligen så är det två snubbar typ hela dagen som ska byta ut ett fönster, så jag gömmer mig innne på mitt rum. Dom jäkla visdomständer har satt igång igen också. Ska det verkligen ta mer än tre år för några små tänder att växa ut? När man tappade mjölktänderna hade man ju nya nästan på en gång. Tandläkarn har alltid sagt till mig att jag bara har visdomständer i underkäken, men nu har det börjat poppa ut en i överkäken också som en liten överraskande extrapresent.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med flytten heller. Jag känner för att göra något impuslivt som att flytta ihop med fem danska musiker. Men samtidigt så vet jag ju inte om det kommer funka och då måste jag hitta ännu ett nytt hem, vilket inte kommer vara svårt men ganska drygt. Jenny kommer ta över mitt rum om inte mina sambos vägrar, men det har jag svårt att tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0