flytt

Nu har jag bestämt mig och i helgen så blir det flytt 2-3km norrut. Killarna jag flyttar in hos är så himla schyssta. Först så skulle jag betala 290/mån, sedan frågade jag hur mycket räkningarna låg på i månaden så dom att jag inte skule bry mig om det, men jag insisterade så nu ska jag betala 300/mån inklusive räkningar. helt sjukt billigt då det ligger i jätte bra område och jag får en dubbelsäng :)
idag har jag varit hemma med en massa huvudvärk. Verkar nästan som att min migrän är på väg tillbaka, men nu ska jag vända på mig och sova 10timmar till.
Måste förrästen nämna en sak om gårdagen. På eftermiddagen lyssnade jag på P3 genom interner och de sa att det skulle snöa i norra dalarna, var dock inte riktigt berädd på att det skulle komma en snöstorm även här på kvällen. Skulle gå till tunnelbana och fick en chock när det var vitt i hela luften och massa slask på backen. Kom då på att jag inte upplevt snöfall på två år. Var ju här hela förra vintern och när jag var på besök hemma så snöade det ingenting. Var snö här i london en aprillmorgon men det han försvinna innan jag gick ut. snart är det jul också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0