hålligång

Äntligen har jag en hemmakväll med mina nyinköpta vanilj-ljus och lasagne. Varit väldigt mycket fläng den här veckan. En misslyckad utekväll i onsdags då jag åkte hem med huvudvärk vid halv ett och igår gjorde jag och Agnes ännu en torsdag på metro. Bra musik mindre bra människor. Men så är det alltid. Var ledig i onsdags men tvingades åka in till jobbet klockan nio på kvällen för ett möte jag visste att jag inte skulle få ut något av och det fick jag inte heller. 2½timme av repetion på det dom säger varje dag.
I förrgår kom hösten till London och nu är det plötsligt svinkallt. Förra helgen satt jag och en jobbarkompis som heter Kay-Lee i bara linne och kjol och käkade lunch i skuggan. Idag kändes min höstjacka alldeles för tunn och när jag gick upp i morse trodde jag att jag skulle förfrysa i mitt rum, fast fönstret varit stängt och jag hade sällskap av Agnes. Men det är väl bara att vänja sig.




McDonalds på hemfärden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0