tåg


Idag slutade jag klockan fem, men kom hem strax efter sju. Ibland hatar jag den här staden och alla jäkla människor som är över allt. 40 minuters kö på posten. 50minuter för att gå på affärn och köpa mat för några dagar och sedan när man väl ska ta tunnelbanan hem får man vänta tre tåg för att huvudtaget komma på ett. Och då när man väl trängt sig på, står man som packade sillar. Man behöver inte äns hålla i sig för det är helt omöjligt att ramla och svetten rinner över hela kroppen. Nu är allt bra igen och jag har har gjort god tonfiskwok med nudlar. I lördags gick jag ut med mina favoritjobbarkompisar och vi hade verkligen tokroligt. Dagen på jobbet hade varit hemsk och vi kom inte ut ur butiken förräns närmare tio, det är två timmar städning och skolådesortering. Vi kände att vi var värda puben då, men sedan fortsatte det till Afterschool, billig och bra klubb i holborn och efter det blev det nattlig vandring och av någon anledning så frossade vi i "dodgy hotdogs". Sådana där sjukt snuskiga gråa varmkorvar som dom säljer på gatan med stekt lök på. Men just då var det väldigt mumsiga. Kom hem närmare sex på morgonen så det blev inte mycket gjort igår förutom filmtittande och god indisk mat.



Kaya som rysk tiggare/ Easter bitch = påskkärring




Ladies




Kaya och Simon myser på Afterschool




Jack på dansgolvet




Jag och Nicola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0