Love England! ...

Love England! Haglade en massa på mig idag när jag skulle gå hem från affären. Så himla mysigt.
Det som är ännu mysigare är att jg känner mig som en hamster. Visdomstandhellvetet är en pina. Idag är absolut värst dagen hittills, tror jag har lite feber också. Det är någon slags inflammation som blivit runt tanden och det gör ont som sjutton och är svullet. Använt min munregngöring som jag fick sist av tandläkaren sist det blev så här  men det hjälper inte. Det sista jag vill är att gå till tandläkaren här. Förmodligen hur dyrt som helst och jag har ingen aning om hur systemet funkar. Tills dess så är det väl bara att tugga värktabletter och skölja munnen

förrästen en jäkla tur att jag inte bokade hemresan till jul med Sterling. Det hade ju varit lagomt kul. Får nu hoppas att inte British Airwys eller Ryan Air går ui graven.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick flytten? Hoppas att du trivs bra i ditt nya hood. När kommer du hem över jul? Om du har några frågor ang. tanden så kan jag vidarebefodra dem till mamma.



Take care!



peace

2008-11-02 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0