14h

Idag har jag varit duktigt och gått upp tidigt. Men det beror på att jag kom hem och deckade i sängen klockan sju igår kväll. I lördags blev det en shoppingrunda efter jobber. Har inga kläder alls, tror jag glömt hälften hemma och någon snott resten. Efter shoppingen blev det lite småparty hos Fanny & co som sedan blev till utgång på en pub/bar/klubb som bara spelade 50 och 60tals musik. Dansade och hade oss och på hemvägen blev det som vanligt två bagels med cream cheese och lax.
Igår hängde jag med lite vänner som sålde sina ägodelar på Brick lane. Chau vann, då hon tjänade £30, så nu har hon råd att gå på bio med miog i veckan. Träffade lite annat folk igår som jag helst undvikit också. Men jag är som vanligt trevlig men kylig, istället för att skälla ut. Aja förhoppningsvis så har dom samveten att dras med.
jag ska dessutom tillägga att det inte är så lätt att ta kort på sin nacke. nu ska jag iväg till jobbet och det verkar vara tredje dagen i rad med soligt sommarväder. Man kan fortfarande gå i t-shit, så himla härligt.



Jag älskar spegeln i mitt rum. Man blir jätte lång och smal




Chau i solen




Chau, Marvin, Adam och Topher sålde sina kläder och skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0