bloggandet ska börjas

jag har nu tröttnat på resedagboken och startat en blogg iställer. ska försöka göra den snygg senare när jag har tid och ork. jag är ju tillbaka på office nu. lite traggligt att bära skor dagarna i ända igen, men jag har sålt sjukt bra de här första tre veckorna så lite pengar ska det väl rulla in, vilket är väldigt välkommet i dessa tider. varit mycket rännande i londons uteliv senaste veckan. träfjfat massa vänner från förra londonvistelsen och hookat upp med arbetskamraterna efter en hård dags arbetande. knappt varit hemma någonting så mitt rum är fortfarande tomt och stökigt. är ledig på söndag så då ska jag ta tag i det, så det är någorlunda fint innan pappa kommer på måndag. massa saker som ska köpas så som bäddmadrass, tvättställning och saker som ljus och planscher så det blir lite mysigt, men det får vänta till lön. de jag bor är jätte trevliga. en tysk som heter anne, en slovak som heter Kat och en japan som heter Kuh. alla är cirka 8-10 år äldre än mig, men det är ganska skönt, lungt och ordning och reda. tråkigt dock att vi inte har något vardagsrum eller kökmöbler så man umgås ju inte så mycket. ska lägga upp lite bilder från de senaste veckorna, men bilder på rummet får vänta tills det är fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-7000-.html#comment



Grym goodiebagtävling värde hela 7000:- Tycker du ska testa din tur och vara med och tävla eftersom att deltagarantalet är lika med noll! Ha det fint

2008-09-13 @ 02:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0