Californication

Idag slutade jag klockan fem, var pigg och glad och gick till och med en omväg hem genom Soho, för att det var så varmt och skönt ute och jag äntligen kunde ha på mig solglasögon. Men när jag kom hem dog jag i princip. Förra förkylningen har inte äns gått över så sätter nästa igång. Ont i halsen, feber och orkar inte äns ta ner min disk i köket. Som tur är så har äntligen andra säsongen av Californication äntligen satt igång, så min kväll blev ganska bra ändå. Roligaste serien på mycket länge. Nu ska jag sova. Får se om det blir ännu en dag på jobbet i paracetamol-dimma imorgon. Klart starkare tabletter här en hemma, och sjukt billiga. kan få för under 10kr paketet. najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0