en storlek för stor

Angående min klippning imorgon bitti. Gick in på deras hemsida, och som jag har förstått det som så kommer jag vara modell på något sorts seminarium. Beskrivningen på hemsidan för seminarium är att man ska vara minst 170cm och högst vara en storlek 38. Haha undra om jag blir hemskickad för att vara storlek 40. Borde väl vara lugnt, frisören har ju själv valt mig, men om han inte ska försöka få på mig ett par jeans eller liknande så går det nog inte så bra. Tyckte det var ganska sjukt men kul på något sätt när det är ens hår som ska synas.

Kommentarer
Postat av: Sofie

gullstrumpan! jag saknar dig så mycket. skönt att läsa litt om vad du har för dig iaf. pusspuss.

2008-09-25 @ 14:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0