kl. 02:37

ok... jag har nästan gjort min blogg ännu fulare. men den är i alla fall inte stilmall "retro red". kunde inte sova för det var tydligen party på innergården, så jag bestämde mig för att leka lite med blogg designen istället. och nej, jag kommer inte utbilda mig på webb-designer. helt underbart väder idag, jätte roligt när man jobbar till nio på kvällen. satt och lapade sol i linne och kjol hela lunchen, då det förmodligen var sista sommardagen.
jag har lyckats strula till det så att jag missar högskoleprovet denna termin. kollade betalningsdatumet förra fredagen och då var det tydligen måndagen de skulle ha fått in checken. inga pengar på engelska kontot och den skulle vara postad dagen efter, gick inte riktigt ihop så nu har jag en chans på mig att visa vilket superhjärna jag är innan det är dags att söka i aprill. hehe, går säkert skit bra... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0