london med far

jag och pappa ligger utslagna i sängen nu efter våran 2mils promenad idag. vi har traskade med omväg till Barbican, jätte häftigt bostads och kultur centrum. sedan drog vi och käkade lunch i hyde park gick därifrån genom kensington till kings road. sedan åkte vi hem och lagade lite wok och latar oss nu framför tvn. igår skulle vi kolla på karl marx grav efter vi hämtar upp mina kvarglömda skor hos en kompis, men vi gick vilse och åkte till camden istället och drog runt på marknaden. efter det gick vi runt i soho och hälsade på mitt gamla jobb. på kvällen käkade vi hemma och gick sedan på två gratis spelningar  på brick lane. såg ett jätte bra band som hette the i hearts och ett minde bra band men en väldigt flummig berusad sångare som var underhållande. ska försöka se det första bandet igen när jag chansen. imorgon är det jobb igen och pappa åker hem på eftermiddagen. dröjer förmodligen tills nästa torsdag til jag är ledig igen. blä. men då ska jag vara hårmodell åt en lärare på vid vidal sasson academy. har en stark känsla att jag kommer bli korthårig.
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Chris

Kul att se ännu en förlorad själ i bloggosfären ;)

Hoppas du har det fint där borta i "thebigcity"

Föresten, vilken sorts musik var det där bra bandet?

2008-09-17 @ 23:17:37
URL: http://kristider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0