Män

Nu har jag gett upp detta fenomen för en bra tid framöver. Alla är endå upptagna (inte för att det stoppar dem), rövhål eller bögar. Har fått det väldigt klart för mig senaste veckorna så nu ska jag bara ägna hösten åt mig själv och ha kul. Ser väldigt mycket fram mot det. Känns som livet startar nästa fredag då det är löning. Tills dess så ska jag bara jobba och äta, det är vad jag har råd med. Investerade dock i en ny deodorant idag, då jag märkte att jag luktade svett. Mysigt värre. Det är kul när man känner lite ångest över att man lyxar till det och det bara handlar om ca: 20kr haha



            

Men någon av dessa Londonbor får kanske ragga upp mig om dom gör det snyggt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha. Då känner vi lite lika på den fronten...

2008-09-19 @ 08:48:33
Postat av: lina

mums.

2008-09-24 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0