skor, skor och åter skor



Jag älskar skor och skulle kunna köpa hur många som helst i alla dess former. Men just nu vill jag inte se en enda till idag. Trivs egentligen väldigt bra på jobber, men idag var det en pina. Började klockan, vilket är det bra skiftet då dagen känns som kortast. Men fick spendera dom första två timmarna med butikens nya Hitler som heter Sebastian. Han är egentligen ganska trevlig, eller i alla fall mot mig etersom jag är bland de få som lyckas stå ut med honom någorlunda och är trevlig tillbaka. Men nu har han tydligen fått i uppgift att våran chef att ta lite extra ansvar över killavdelningen. Jag är då den som har ansvar över tjejavdelningen, Men han tar denna uppgift så sjukt allvarligt och tror att han är chef över en när man är på killavdelning, fast vi har exakt samma position, och jag dessutom jobbat inom Office mycket lägre. Så idag försökte han beordra mig att göra det ena skitgörat efter det andra och prata till mig som om jag vore ny på jobbet. Tur att jag har tålamod och lyckas på något sätt säga tillbaka på ett trevligt sätt att han kan själv ta och göra det. Efter halva dagen kom jag äntligen ner på min avdelning och tänkte nu kommer dagen bli bättre, men icke. Min annars otroligt gulliga och snälla chef hade PMS så det stänkte om det och betedde sig som en jävla *****(ni kan välja på ordet som börjar på F eller det på B) Dessutom får vi för tillfället bara in fula skor i butiken, jag som vill köpa mig ett par snygga höst-dojjor
Nu är jag äntligen hemma iaf och ska städa. Imorgon är första dagen ledigt sedan pappa var här och ska iväg på morgonen och vara hårmodell. Spännande, spännande
 
   
Myspys utanför jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0