utbildning

Jag trodde det skulle bli lättare ju längre jag väntade med att söka till universitet. Men det är snarare så att jag får upp ögonen för ännu en utbildning för varje halvår. Göteborg har jag i alla fall bestämt mig för. Men det står mellan Kandidat program i globala studier, ekonomprogrammet eller samhällsvetenskapligt miljöprogram inrikting ekonomi. Det sista står lägst men är ändå en möjlighet. globala studier är nog roligast och jag tänker fortsätta till en master i så fall. Ekonomi känns som det smarta valet, men det är det inte självklart att ja kommer in på om jag inte höjer mitt högskoleprov ett snäpp. jag önskar jag bara kunde stanna i London istället. Livet är så mycket enklare. Man har ett hjärndött jobb som man tjänar pengar på, sedan spendar man dom pengarna på kläder, utgång och mat. Inget ansvar förutom att betala några få räkningar och hyra. Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0