alla hjartans dag

Sa var det alla hjartans dag igen da, vilket jag har spenderat hela dagen i sangen men en huvudvark fran hellevete. Den borjade igarkvall och haller i sig an. Men den borjar bli battre pa dagen idag kunde jag knappt sta upp. Blivit kvar i Stratford hela dagen eftersom jag inte haft nagon energi att ta tva bussar hem och inte vilja slosa pengar pa tunnelbana. Nu sitter jag helt ensam framfor oppna spisen och kollar pa VH1's  The Nation's Favorite Love Songs och dricker kaffe. Kan verka lite miserabelt men jag har det riktigt mysigt med klassiker som Bonnie Tyler, Take That och Celine Dion. Vantar pa att Simon ska komma hem fran jobbet med mat, men har beslutsangest over vad jag vill ata. Har inte atit ordentligt sen lunchen igar, da huvudvarken dodat min aptit, men jag tror det star mellan en kottbullsmacka fran Subway eller farsk tortellini. Kan inte ga ut och kopa nagot sjalv heller, da Phoebe precis gick hemifran och jag har inga nycklar.
Jag har faktist lite hemlangtan den har veckan. Eller inte hemlangtan men det forsta gangen jag ska fira min fodelsedagen utan familjen och jag vet att jag inte kommer komma hem nagot alls innan sommaren och den kanns valdigt langt borta. Men jag tror det blir en bra fodelsedag enda, Tarek ska laga lax med spenat till mig och sen ska jag val ha nat firande med mina vanner, vilket jag inte riktigt listat ut an. Karaoke star ganska hogt pa listan, annars blir det nog bara en forfest hemma hos mig och sedan till Macbeth som ligger runt hornet fran dar jag bor. Eller sa har jag en riktigt engelsk teaparty pa sondagen. Vi far se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0