måndag

Så var det helt plötsligt måndag igen.. Hur fort kan tiden gå egentligen?? Hur som helst så är det äntligen en lugn kväll hemma och jag är helt ensamt, det händer i princip aldrig. Har lite dåligt samvete, för att jag inte varit hemma i princip någonting de senaste veckorna, eftersom det också betyder att jag inte städat eller gjort något husligt över huvud taget.
Det underbara brittiska vädret fortsätter dock. Ingen snö men idag har det regnat konstant hela jävla dagen. Och då menar jag inte att det har varit regnigt hela dagen, utan det har spöregnat utan paus hela dagen. När jag skulle gå hem från jobbet fick jag gå omvägar för att slippa vada.
Dessutom är jag totalt pank. Semester och födelesdag nästa helt utan pengar. YES!
Det bra är ju att det bara är 28 dagar i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0