Emilie is back!

Jag har inte dött. Lisa har varit här i en vecka och jag har jobbat och stått i så bloggen har blivit lite försummad. Nyår var toppen. Middag och fest hemma, med massa dans och party. Idag känns som min första ledig dag på mycket länge. Sov tills jag vaknade och sedan dess har jag bara suttit i soffan och slappat. Äntligen ganska tomti huset också, vilket är skönt efter alla besök. Trevligt med besök men skönt med lugn också. Men jag är jätte glad att Lisa kom så jag fick ha några kompisar här också. Dessutom har de flesta av pojkarna dragit till Danmark så det är bara jag, Andreas, Thomas och hans flickvän. Men livet är lugnt just nu och idag börjar jag min nya diet också. Får se hur det går, den nyskaffade putmagen ska i alla fall veck.  Nu håller jag på att ladda upp alla mina bilder till ett webalbum så jag inte kommer förlora dom igen ifall att datorn kraschar. Postar en länk senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0