hej och hå

I lördags blev det ordentlig utgång som varade till ungfär sextiden på söndagskvällen. Dock inklusive sömn. Började på puben vid sjutiden då jag mötte upp Nicola, sedan anlände resten av sällskapet vid nio. Efter mycket om och men om vart vi skulle gå blev det Bar Music Hall i Shoreditch. När dom stängde så vore ju det logiska att gå hem, vilket är ungefär tio minuters promenad för mig, men istället tog vi hela gänget en taxi till Simon, Dannie och Phoebe's nya hus i Stratford. Jag var vekast (hade bara sovit ca: 3 tim natten före) och gick och la mig först. Vaknar morgonen efter av att Kaya och Jack skriker att det är massa män, kanske polisen, som försöker bryta sig in på nedervåningen (frågan är ju varför polisen skulle bryta sig in en tidig morgon). Det uppstår då yrvaken panik bland oss tills vi hör Phoebe ropa hallå. Alla hade glömt bort att hon skulle flytta in den morgonen och hon blev lagomt förvånad över att hitta halva jobbet i sitt nya hem. Hennes f.d. pojkvän som hjälpte henne flytta (som hon även flyttade ut från) blev dock väldigt sur eftersom hon lovat att hon inte skulle flytta in i ett party-hus. (hon sa även att hon skulle flytta ihop med två bögar, så Simon fick spela fjollig hela morgonen vilket var sjukt kul). Men vi gjorde det till en mycket trevlig söndag med English breakfast, Family Guy och MacDonalds.
Måndag och tisdag har jag jobbat och slitit, åkte dick till Stratford igen igår och kollade på The Notebook. Har hört att alla tycker den är så bra, fin och sorgelig. Och jag brukar faktist gilla romantiska dramer a la Titanic, men den här filmen var smärtsamt överromantisk och skrattsamt beräknelig. Jag kände inte för att fälla en minsta lilla tår, eftersom den aldrig var riktigt sorglig, förutom den gången dom dansade och tanten slog om till dement igen. Annars var den ju bara lycklig, dom fick leva med varandra hela livet och dö tillsammans. Så nu fick jag ur mig att den filmen sög också haha.
Idag har jag klippt mig. Kort blev det, men måste vänta två veckor på att bleka min 4-månaders utväxt. Men det kommer jag få en 30-40 pund betalt för så jag antar att det är värt det. Varför betal frö att få sitt hårt iodrdninggjort när man kan få betalt för det.
Det var allt för ikväll, nu ska jag kolla på The Reader. Kanske får gråta till den istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stratford, ligger inte det typ 100 mil från London? Eller iallafall längst ut på någon tunnelbanelinje?



Jag saknar dig!

2009-02-02 @ 15:37:11
Postat av: Anna

Stratford, ligger inte det typ 100 mil från London? Eller iallafall väldigt långt ut på typ röda linjen?



Jag saknar dig! Kan inte sluta vänta på att februari ska ta slut.

2009-02-02 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0