januaridepp

Varför blir jag deppig i januari? Samma sak förra året, men då ville jag bara åka hem till Sverige. Nu vill jag inte als åka hem men livet känns ganska pissigt. Inget känns speciellt kul och jag vill bara göra något nytt. Men istället så shoppar jag bara. Två par nya skor den senaste veckan, två par flashiga tights och en L.A.M.B T-shirt (Gwen Stefanis märke).Jag har nog shoppat för en tretusen kronor denna månad. Verkligen bra Emilie. Och så idag köpte jag en liten flaska vin till mig själv som jag ligger och smuttar på nu och käkar popcorn. Men inte känner jag mig speciellt gladare för det. Imorn blir det urgång iaf och sen äntligen en ledig söndag som är min favoritdag, speciellt om man är ledig :)








Dom är blyertsgrå och skinnpartiet svart. Så sjukt snygga




Och dessa köpte jag till nyår

Kommentarer
Postat av: Elvie

Tjena tjejen.

gud vilka läckra skor,jag blir riktigt avundsjuk vill jag lova.Själv kan jag inte gå i så höga klackar längre.....Ja det svider...

men men så är det bara.

Hoppas att deppigheten går över,men det gör den väl bara januari tar slut.Ha det så himla bra kram Elvie

2009-01-18 @ 12:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0