sol

hej hej. nu har jag inte skrivit på väldigt länge. Det beror på att livet varit ganska tråkigt och väldigt pankt så har inte direkt haft så mycket att berätta. I förrgår hade jag min bästa dag på mycket länge. Jag och Francesca tog bussen till London Bridge och gick längs Themsen och åt glass, sedan gick vi upp till St James' Park och åt picknick lunch och dagen avslutades med en öl på en pub i Soho. Livet har känns ganska surt ett tag nu, men nu när våren kommit blir allt så mycket enklare.
Nu sitter jag i sängen och äter gårdagens curry till frukost och dricker kaffe. Jag hatar när det inte finns någon frukost hemma, kan förstöra hela min dag. Curry ät väl ingen hit till frukost direkt, men vad gör man.
Nu måste jag göra mig iordning och gå till jobbet.
ses!



Parkmys




Chips på macka. Tydligen världen bästa påfund enligt britterna.




Skinkmacka




Lunchrast igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0